Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Lirik Lagu


Veteran

Status: Offline
Posts: 56
Date:
Lirik Lagu
 


Topic ni had been posted from one of my
forumer & sedikit tambahan ....
Quite hot jugak maser dibincangkan......
InsyaALLAH boleh dijadikan iktibar kepada
semua.

semua orang mesti tahu lagu where is the
luv nyanyian black eyed peas kan

tau tak dalam senikata dia ada satu rangkap
yang bleh membawa korang kepada syirik
tanpa korang sedari.... rangkapnya...

"father,father,father,help us send us guidence
from above.. "

astaghfirullahala'zim..

ayat ni memohon bantuan daripada bukan
Allah...bila kita mintak tolong daripada selain
Allah, kita akan dikira sebagai syirik....aku
tanak kawan-kawan seagama aku syirik tanpa
disedari...so sebahagian daripada
tanggungjawab aku untuk beritahu...so...any
comments????
_____________________________

biarkan kedukaan itu berlalu bersama sang
bayu...
biarkan kesedihan itu hilang bersama
tangisan...
biarkan kehidupan terus mendapat nikmat yang
di anugerah Tuhan...
____________________________

dan yang terbaru ni, korang mesti suka. main
redah.. jer ikut dia nyanyi kalo terdengar lagu
nih..

tiada lafaz yang paling agung,
lafaz cintamu....

(Song from : Spider)

____________________________

dan ini yang paling biasa kita dengar:

Keranamu kami mendapat tuah,
keranamu kami hidup selesa,
keranamu rela kami berjuang... bla3

actually, berlambak2 lagi lirik2 yg berunsurkan
benda2 camni.. so, hati2lah bila dengar
sesuatu
lagu.. tak salah nak berhibur..tapi, jangan
sampai melalaikan dan memesongkan aqidah
kita udah ler.. nauzubillahiminzalik..

____________________________

"Kedudukan yg paling agung hanyalah pada
Allah s.w.t, bkn pada makhluk, atau sesuatu
benda sekalipun..."

Harap boleh fowardkan pada sahabat2
semuslim yg lain...

P/S: Ni saya copy dari kawan.

__________________
Zee


Senior

Status: Offline
Posts: 467
Date:
 

As'kum,masyaallah,ye tak ye,tima kasih kerana kluarkan info ni,saya anggap ia satu tunjuk ajar dari abg primero,info ni patutnya dikluarkan dan email kan pada sesiapa saja,kalau la diaorg sedar,apa2pun teruskan beri info yg berguna dan AMAT penting tentang AGAMA..


w'slm..



__________________
ManusiA DianugerahKan Akal Dan FikiRaN


Senior

Status: Offline
Posts: 492
Date:
 



__________________
Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard