Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: BORANG AHLI PEKIDA - updated


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 1
Date:
RE: BORANG AHLI PEKIDA - updated
 


Send borang PEKIDA 1



__________________


Member

Status: Offline
Posts: 5
Date:
 

Sy nak jadi ahli berdaftar..ada siapa yg bole tlg..tlg emailkan borang on9
email; Black_champ30@yahoo.com

__________________
Basit


Member

Status: Offline
Posts: 5
Date:
 

boleh tolong email borang on9 pekida



__________________
Basit


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 1
Date:
 

Assalamualaikum.... bleh tlg sye jadi ahli pekida?? Ingin nak masuk.... dgnr crita ada borang on9.. 



__________________
??


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 2
Date:
 

Slam mcm mna nk downlord borang ahli tlong ajar sya

__________________
Erzadi


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 1
Date:
 

As salam.nak tanya syarat nak jadi ahli pekida ni.nama saya sazrei berasal dari sabah.sekarang ni berkerja kat bangi.

__________________


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 1
Date:
 

bleh dftar pekida scra on9 ke , klw ad tlong emaill

mohdsalahuddin95@gmail.com

__________________


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 1
Date:
 

assalam bagaimana cara nak masuk jadi ahli pekida

__________________


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 1
Date:
 

Salam...mcm mna sy nk dftr ne..tolong ajrkn..



__________________
Tak kan melayu hilang di dunia


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 1
Date:
 

Assalamualaikum kanda sekalian..sy izhar dari kelantan.saya bukan ahli pekida.diharap kekanda dapat memberi tunjuk ajar kepada saya untuk menjadi ahli yang berdaftar.

Tujuan saya ingin menyertai ahli pekida agar dapat membantu masyarakat melayu terutamanya diseluruh negara selagi termampu.

Diharap kekanda semua dapat membantu saya untuk menjadi ahli..

 

sekian, wassalam....



__________________

Eyz769



Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 1
Date:
 

Assalam'waalaikum sy ingin menuju soalan, mm mana sy hendak menjadi ali majlis pkida

Apakah yng y prlu lakukan dn syarat2 y sy kne ptuhi untuk mjadi ahli. klo bleh tong

Sila col sya, no s 0176156373.



__________________
Faizun


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 2
Date:
 

Ini no fon sy...

0199529529...sy b'minat dgan pekida



__________________
Afnan


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 2
Date:
 

Sy xtaw mcm mne nk isi borang ni...

hrap beri tlg ajar...



__________________
Afnan


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 1
Date:
 

salam kekanda..saya ahli baru disini..saya ingin download tp tiada paparan di keluakan..mohon tunjuk ajar,assalmmualaikum



__________________


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 1
Date:
 

salam kanda,tolong uploadkan borang keahlian dan cara nak menjadi ahli...terima kasihbiggrin



__________________


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 1
Date:
 

Assalamualaikum w.b.t. Saya Hazik dan masih lagi baru dalam forum ni . Saya sangat berminat untuk menjadi salah seorang ahli PEKIDA . Kanda2 boleh tolong saya ? Ni no saya, 0145291987 . Harap dapat memberi tunjuk ajar kepada saya . Sekian . smile



__________________


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 1
Date:
 

Salam...kanda klau dh isi borang ahli baru pekida nk kne post alamat yg trtera diatas keq? Dan lagi 1 kanda ade x prlu mmbayar ape2 sblom mnjadi ahli pekida serta ade x syarat2 yg dkenakan sblom mnjadi ahli pekida?

__________________


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 3
Date:
 

Assalamualaikum..sy masih baru disini..lokasi n9 batu kikir,asal utara...minta ayah@abg@kekanda tunjuk ajar..

__________________


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 3
Date:
 

Alhamdulillah...selesai D/LOAD borang ahli..moga abg2@Kekanda2 dapat bantu saya...amin

__________________


Member

Status: Offline
Posts: 8
Date:
 

lpas download borang nie nak buat ape lagi ? tlg tunjuk ajar ye ..
trima kasih

 



__________________


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 1
Date:
 

Assalamualaikum...sy berminat jd ahli...n nk brtanya adakah borang secara online???


__________________
Malaysia


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 1
Date:
 

Salam buat semua...sya org bru disni..mcmne nk isi form..ada contoh..brape byran n syaratnye

__________________


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 2
Date:
 

Salam kanda..mcmana sy nk dptkn borg keahlian PEKIDA?..sya stay d sg petani..


__________________


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 1
Date:
 

salam kekanda2,mcm mna sy nk dptkn borang utk menjadi ahli..?

__________________


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 2
Date:
 


ASSALAMUALAIKUM.. slam prknlan, sy ezad dri terengganu. bgmna cara ingin mnjadi ahli @ hubungi ? tq


__________________

__________________
ASSALAMUALAIKUM


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 2
Date:
 

assalamualaikum kepada abang2x, ay akmal hakim dari bt berendam melaka, just nk tnyer mcm mner nk masuk ahli nie yer, sma ada saya nk kena pergi pjbat pekida dekat berhampiran jpj bkt beruang tu, plz inform secepat yang mungkin yer,, assalamualaikum.. arap nie boleh membantu saya...nie no fon sy 013-6085013/017-7092494

__________________


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 3
Date:
 

assalamualaikum,saya berminat dengan ape yg di perjuangkan oleh PEKIDA,dan saya ingin menjadi salah seorang ahli PEKIDA,tapi sya xtahu macam mana nak mendaftar sebagai ahli PEKIDA,saya tinggal di kuantan pahang,ade sesiapa yang boleh membantu saya menjadi ahli PEKIDA,jika ada saya mintak SMS saya di no 013-9243719,saya berharap ade sesiapa dapat membantu saya,terima kasih,assalamualaikum....



__________________


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 3
Date:
 

 
 
 

assalamualaikum..,sy nasrul dari pahang,lepas isi borang tuh,nak antar kat ner arr kanda??confused.gifconfused.gif dan lagi klau kte berumo 15tahun bleh tak nak memasuki alki ini kekanda ?


__________________


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 2
Date:
 

bung Remy wrote:

salam kekanda..... saya ali dari rawang, tunjukan saya macamana hendak menjadi ahli ?? tksh


 



__________________


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 2
Date:
 

salam kekanda..... saya ali dari rawang tunjukan saya macamana hendak menjadi ahli ?? tksh



__________________
1 2 3 4  >  Last»  | Page of 4  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard