Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Gambar Mini market R&D di UPM


Dr Hj Masjuki - Web Master & Pengarah R&D

Status: Offline
Posts: 976
Date:
Gambar Mini market R&D di UPM
 


seperti berita yang di nyatakan, berikut adalah link gambar kedai serbaguna Kelolaan R&D di UPM.


http://www.pekida.org/kedaiupm.htm


Insyaallah akan kami paparkan satu lagi projek Minimarket dan pasar segar di Taman Kenari apa bila signboard selesai di pasang.



__________________
*** Selamat menyambut Maulidul Rasul 1427 dari R&D ***


Guru

Status: Offline
Posts: 890
Date:
RE: Gambar Mini market R&D di UPM
 


Assalamualaikum///


Dasyat betul mini market ni...Macam nak pergi beli je barang2 kat situ tapi umah jauh...


Penuh ngn barang2...Gerai roti canai RND pun kena dipaparkan juga kat web ni abg mas...


Org kita kalau pasal makan laju la diorang sampai...Jangan pacak ''bendera'' sudah... Tak sempat nak buka kedai,pagi2 dah tunggu kat situ...



__________________


Senior

Status: Offline
Posts: 350
Date:
 

hebat la.......

__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 520
Date:
 

asmekum, pendek kate macam2 ada?

__________________


Senior

Status: Offline
Posts: 145
Date:
 

hehehe, nama kedai yang syok tengok tue.. mcm best jer...

__________________


Veteran

Status: Offline
Posts: 48
Date:
 

alhamdullilah....


semoga diberkati Allah.....


tahniah



__________________
tentera simpanan penembak tepat GERAK KHAS PUSAT MIOWWWWW


Senior

Status: Offline
Posts: 435
Date:
 


pekida wrote:


seperti berita yang di nyatakan, berikut adalah link gambar kedai serbaguna Kelolaan R&D di UPM. http://www.pekida.org/kedaiupm.htm Insyaallah akan kami paparkan satu lagi projek Minimarket dan pasar segar di Taman Kenari apa bila signboard selesai di pasang.


askum to all,


Alhamdulillah...nampaknya semua cadangan dari user telahpun dibuat sblm dicadangkan lagi cuma tak diwarwarkan saja...Rasanya RnD kajang dah advance dlm hal bisness termasuk yg konvensional.....dari gambar yg telah disiarkan...Saya rasa cerita RnD kajang menghadapi masalah kewangan itu adalah satu info yg tak berasas...dan saya yakin kewangan bukan lagi masalah buat RnD kajang memandangkan bisness konvensional yg diceburi....Sini saya merakamkan ucapan syabas utk semua team RnD kajang....You all are in rite track...Semoga anda diberkati Allah dgn usaha yg anda buat...Amin  



__________________
There Can Be Triumph Without Loss, No Victory Without Suffering, No Freedom Without Sacrifice


Senior

Status: Offline
Posts: 256
Date:
 

A`kum...


 


alhamdulilah...semoga R&D terus maju dalam perniagaan...



__________________
DONT SANGKA KELIAK WATA NO BOYA...29 yang bertauliah...


Senior

Status: Offline
Posts: 364
Date:
 

assalammualaikum...


tahiah.. diucapkan pada warga rnd.. kerna berjaya membawa wadah pekida malaysia utk agama bangsa negara islam... 100% saya gembira dan tahniah pada abg long mas, kerna mendidik adik2 sehingga berjaya menjadi usahawan... melayu pekida...



__________________
marsos six time


Senior

Status: Offline
Posts: 221
Date:
 

andikaputra wrote:


assalammualaikum... tahiah.. diucapkan pada warga rnd.. kerna berjaya membawa wadah pekida malaysia utk agama bangsa negara islam... 100% saya gembira dan tahniah pada abg long mas, kerna mendidik adik2 sehingga berjaya menjadi usahawan... melayu pekida...


Betul lah Bro... dalam pada ahli Pekida atas bawah sibuk bercakar... mempertikai itu dan ini... r&d sibuk mengatur rancangan, mengatur anggota, membangun minda, menggembeling tenaga, menyatupadukan ahli, menebus maruah ... AGAMA, BANGSA DAN TANAH AIR.


Tahniah R&D. bIAR APA DI KATA ORANG TERHADAP MU, KAU TERUS MARA, TERUS SEJAHTERA... NAMPAK SEGAK BERGAYA..., NAMPAK PERKASA.



__________________
surah 26. Asy Syu'araa' 214 "Dan berilah peringatan kepada kerabat-kerabatmu yang terdekat"


Member

Status: Offline
Posts: 18
Date:
 

SYABAS Doc. R&D

__________________


Dr Hj Masjuki - Web Master & Pengarah R&D

Status: Offline
Posts: 976
Date:
RE: Gambar Mini market R&D di UPM
 


Terima kasih tidak terhingga atas dorongan dan sokongan ayahanda. Ayahanda adalah inspirasi kami. Thanks a lot for yr support.

__________________
*** Selamat menyambut Maulidul Rasul 1427 dari R&D ***


Senior

Status: Offline
Posts: 221
Date:
RE: Gambar Mini market R&D di UPM
 


pekida wrote:


Terima kasih tidak terhingga atas dorongan dan sokongan ayahanda. Ayahanda adalah inspirasi kami. Thanks a lot for yr support.

syabas dan syukur dari kami juga... warga R&D utk abi (ayahanda).

__________________
surah 26. Asy Syu'araa' 214 "Dan berilah peringatan kepada kerabat-kerabatmu yang terdekat"


Veteran

Status: Offline
Posts: 48
Date:
 

Tahniah dari saya utk R&D. Semuga adik beradik yg duduk berhampiran kajang dapat ambil initiatif utk datang dan sama sama menyokong perjuangan r&d. sekurang kurangnya datang jenguk, bertanya khabar, dan lebih baik jika dapat kumpul keperluan harian dan beli di r&d menambah pelanggan.


Pesanan ringkas dari saya yg jahil ini...


Kalau kita tak mampu membangun, janganlah meroboh.,


Kalau tak mampu mendidik , janganlah meracun fikiran...


Kalau tak mampu menanam, janganlah mencabut akar...


FIKIRKAN LAHHHH...



__________________


Veteran

Status: Offline
Posts: 39
Date:
 


amir wrote:





Tahniah dari saya utk R&D. Semuga adik beradik yg duduk berhampiran kajang dapat ambil initiatif utk datang dan sama sama menyokong perjuangan r&d. sekurang kurangnya datang jenguk, bertanya khabar, dan lebih baik jika dapat kumpul keperluan harian dan beli di r&d menambah pelanggan.


Pesanan ringkas dari saya yg jahil ini... Kalau kita tak mampu membangun, janganlah meroboh., Kalau tak mampu mendidik , janganlah meracun fikiran... Kalau tak mampu menanam, janganlah mencabut akar... FIKIRKAN LAHHHH...





terima kasih kepada amir... sekurang kurangnya dapat memberikan kesedaran dan iktibar kepada yang masih suka menidakkan usaha orang lain yang nampak lebih bersungguh sungguh dan jelas hala tuju perjuangannya.


Tahniah sekali lagi kepada R&D. TERUSKAN PERJUANGAN MU.


 



__________________


Veteran

Status: Offline
Posts: 77
Date:
 

alhamdulillah... bangga sekali dengan pencapaian ini. tahniah r&d atas kejayaan perjuangan hakiki ini.

__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 890
Date:
 

Allhamdulillah...Tahniah dan syabas buat RND Pekida...Daripada kecil dan merangkak sekarang RND dah boleh berjalan...Cakap saja RND adik-beradik dah tahu...Ada yang puji dan ada yg mengkeji...Biasalah Melayu...Usaha gigih Abg Long Dr Masjuki membawa RND Pekida ke suatu tahap yg membanggakan...Ini patut dijadikan contoh untuk anak bangsa...Apa pun saya menyokong RND sepenuhnya dengan aktiviti baik mereka...

__________________


Senior

Status: Offline
Posts: 412
Date:
 

syabas tahniah...

__________________
SESUNGGUHNYA KAMI TELAH KEMUKAKAN TANGGUNGJAWAB AMANAH (KAMI) KEPADA LANGIT DAN BUMI SERTA GUNUNG-GANANG (UNTUK MEMIKULNYA), MAKA MEREKA ENGGAN MEMIKULNYA DAN BIMBANG TIDAK DAPAT MENYEMPURNAKANNYA, DAN MANUSIA SANGGUP MEMIKULNYA…."


Ahli Baru

Status: Offline
Posts: 1
Date:
RE: Gambar Mini market R&D di UPM
 


good point of view

__________________
louis vuitton replica handbags | Replica Prada handbags
Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard